Akció!

MarsLander® Üzleti szimuláció

565150 Ft571500 Ft

Tisztelt Érdeklődő!
Jelenleg a tanfolyamnak nincs konkrét időpontja. Amennyiben érdeklődőként regisztrálja magát, elősegíti
a tanfolyam mielőbbi megszervezését.
Várjuk jelentkezését!

Törlés
Cikkszám: IT-01-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategória:

Leírás

Óraszám:  nap;  tanóra

Minimum létszám:  fő

A képzés nyelve: magyar

Tandíj:  Ft /fő + ÁFA

A képzés rövid leírása:

A hatékony szolgáltatásmenedzsment kulcsát az Agilis megoldások, az ITIL®, a DevOps és a Lean jelentik, a csapatmunka, valamint az üzleti igényekre történő gyors reagálás képessége. Az 1 napos üzleti szimuláció során a „learning-by-doing” módszerét alkalmazva olyan izgalmas szimulált környezetben próbálhatják ki magukat a résztvevők, amely elősegíti az elméleti ismeretek gyakorlatba történő átfordítását, ezáltal könnyebben megérthetőek és elsajátíthatóak azon működési minták, amelyek kiválóan alkalmazhatóak egy-egy cég napi munkavégzése során.

Hogyan hasznosítható a szimuláció?

A szimuláció hatékony eszköze az új gondolkodásmód ösztönzésének, az IT és a szervezet egyéb együttműködő területei számára. Elősegíti a hatékonyabb kommunikációt, illetve azt, hogy a munkavállalók megértsék, hogyan fejleszthetik a jelenlegi munkamódszereiket a tradícionális szolgáltatásmenedzsmentből egy még agilisebb és még átláthatóbb szolgáltatásmenedzsment irányába.

Képzési tematika:

A szimuláció során megválaszolt kérdéskörök:

  • Hogyan növelhető egyaránt a működési sebesség és a szolgáltatásminőség?
  • Hogyan valósulhat meg az üzlet és ügyfél számára történő értékteremtés?
  • Hogyan hozhatunk létre Agile és Lean csapatokat?
  • Hogyan növelhető csapatunk teljesítménye?
  • Hogyan tegyük láthatóvá munkánkat?
  • Hogyan integráljuk beszállítóinkat?
  • Hogyan dolgozzunk szorosabban és hatékonyabban a fejlesztőkkel?
  • Hogyan fejlesszük folyamatosan szolgáltatásainkat?
  • Hogyan legyünk rugalmasabb szolgáltatói szervezet, aki reagál a gyors változásokra?
  • Hogyan legyünk ügyfélorientáltak és hogyan gondolkozzunk az ügyfél fejével?
  • Hogyan érhető el a hatékony munkatervezés és az utómunkák csökkentése?
  • Hogyan növelhető munkatársaink és ügyfeleink elégedettsége?

Az interaktív tréning menete

A szimuláció 3 fordulóból áll, amelyek mindegyike a SPACE-Y űrkutatási központ MarsLander küldetésének 1-1 részfeladatára koncentrál. Ezek megvalósítása az agilisből ismert sprintekben (timeboxing) történik.

  • I. forduló – Felkészülés, kilövés és találkozás a Hardy IV üstökössel (2 sprint)
  • II. forduló – Irány a Mars, távoli felvételek készítése (2 sprint)
  • III. forduló – Landolás, a Mars felszínének bejárása (3 sprint)

Kiknek ajánljuk?

  • IT munkatársak részére, akik a szolgáltatásorientált munkavégzésüket még hatékonyabbá kívánják tenni a jövőben.
  • IT menedzserek és csapatvezetők részére, akik megtanulhatják, hogyan segíthetik elő, hogy munkatársaik kiváló teljesítményt nyújtó csapattá váljanak.
  • Fejlesztői csapatok részére, akik elsajátíthatják az IT üzemeltetési csapatokkal történő közös munkavégzést.
  • Üzleti oldal képviselőinek, akik megtapasztalhatják, hogyan változik meg szerepük azáltal, hogy az új Agilis és Lean módszertanok szerinti munkavégzés útjára lépnek.

Belépési feltételek:

Nincs szükséges előképzettség. ITIL Foundation szintű szolgáltatásmenedzsment, Agile ismeret előny.

Igazolás: Tanúsítvány

További információk

Indulás

2019.11.07., 2020.01.08., 2020.04.16.