Akció!

ITIL® Service Strategy (szolgáltatás stratégia)

565150 Ft571500 Ft

Tisztelt Érdeklődő!
Jelenleg a tanfolyamnak nincs konkrét időpontja. Amennyiben érdeklődőként regisztrálja magát, elősegíti
a tanfolyam mielőbbi megszervezését.
Várjuk jelentkezését!

Törlés
Cikkszám: IT-01-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategória:

Leírás

Óraszám:  nap;  tanóra

Minimum létszám:  fő

A képzés nyelve: magyar

Tandíj:  Ft /fő + ÁFA

A képzés rövid leírása:

A tanfolyam az ITIL® középhaladó szintű képzések életciklus szakirányának első állomása. A képzés részletesen mutatja be a szolgáltatás stratégia fázisait a teljes szolgáltatás életcikluson keresztül, a tevékenységek menedzsmentjének és felügyeletének szemszögéből. Megismerhetjük a szolgáltatás stratégia kulcsfontosságú fogalmait és folyamatait, a kapcsolódó keretrendszerek és irányítás fontosságát, implementálási megfontolásokat és megközelítéseket, beleértve a szervezeti tervezést, a technológiák szerepét és a szolgáltatás automatizálást.

A főbb érintett területek a IT szolgáltatások stratégia menedzsmentje, a szolgáltatás portfolió menedzsment, a pénzügyi menedzsment, az igény menedzsment, és az üzleti kapcsolatok menedzsmentje. Megjegyzés: az alacsonyabb szinten történő bevezetési, támogatási, implementálási témák a képesség szakirány ITIL® v3 szolgáltatási ajánlatok és megállapodások (Service Offerings and Agreements) című képzésén ismerhetők meg részletesen.

A képzés elméleti előadásokra, gyakorlati feladatokra és vizsgafelkészítő konzultációra épül. A tanfolyam segítséget nyújt a Service Strategy vizsgához és 3 kreditpontot jelent az ITIL® Expert minősítés megszerzéséhez.

Kinek ajánljuk?

  • IT felsővezetők, középvezetők és csoportvezetők
  • Szolgáltatás tervezők, IT architektek, konzulensek, üzleti elemzők
  • IT és üzleti folyamatokban és azok menedzselésében részt vevő személyek, akik szeretnék megismerni a szolgáltatás stratégiai módszereket és Foundation ismereteiket bővíteni.

Képzési tematika:

  • Bevezetés a szolgáltatás stratégiába: szolgáltatás menedzsment alapfogalmak, a szolgáltatás stratégia célja és célkitűzései, a szolgáltatás stratégia hatóköre, a szolgáltatás stratégia üzleti értéke, szolgáltatás stratégia interfészek a szolgáltatás életcikluson keresztül
  • Szolgáltatás stratégia alapelvek: szolgáltatás stratégiai döntések alapelvei; az érték elemei; hasznosság és garancia fogalma; a Vevő a Szolgáltatás és a Stratégiai eszközök áttekintése és kapcsolatuk; a Szolgáltatók; vevői elégedettség stratégiák; szolgáltatás gazdaságosság; forrás stratégiák és számonkérhető irányítás
  • IT szolgáltatás stratégia menedzsment / szolgáltatás portfolió menedzsment / pénzügyi mendzsment / igény menedzsment / üzleti kapcsolat menedzsment folyamatok áttekintése: célok, célkitűzések, és hatókörök; az IT szolgáltatás stratégia üzleti értéke; IT szolgáltatás stratégia irányelvek, alapelvek és alapfogalmak; folyamat tevékenységek, eljárások és technikák; triggerek, bemenetek és kimenetek; kritikus sikerességi tényezők (CSF) és kulcs teljesítmény indikátorok (KPI) alkalmazása; kihívások és kockázatok
  • Számonkérhető irányítás: stratégia a számonkérhető irányításhoz; számonkérhető irányítási keretrendszerek és testületek; a szolgáltatás stratégia és a számonkérhető irányítás kapcsolata
  • Szolgáltatás stratégia szervezése: szolgáltatás stratégia szerepek, szervezetfejlesztés, szervezet részlegesítés, szervezet tervezés
  • Támogató technológiák és megfontolások áttekintése: szolgáltatás automatizálás, gépesítés és üzleti elemzési megoldások; szolgáltatás interfészek és önkiszolgáló csatornák
  • Szolgáltatás stratégia implementálása a szolgáltatás életcikluson keresztül, a szolgáltatás stratégia hatása a többi szolgáltatás életciklus szakaszaira
  • Szolgáltatás stratégia kihívások és kockázatok, kritikus sikerességi tényezők
  • Kapcsolódó gyakorlatok, kérdések és válaszok, vizsgafelkészítő konzultáció, próbavizsga

Belépési feltételek:

ITIL® Foundation minősítés és javasoltan legalább egy év releváns munkatapasztalat. Mivel egyes forrásanyagok, tananyagok angol nyelvűek, ezért alapfokú, dokumentumolvasás szintű angol nyelvtudás szükséges. Az előadás magyar nyelven zajlik, a képzéshez magyar nyelvű kiegészítő powerpoint segédletet is biztosítunk.

Igazolás: Tanúsítvány

További információk

Indulás

2019.11.07., 2020.01.08., 2020.04.16.