Akció!

ITIL® 4 Foundation Bridge tanfolyam

565150 Ft571500 Ft

Tisztelt Érdeklődő!
Jelenleg a tanfolyamnak nincs konkrét időpontja. Amennyiben érdeklődőként regisztrálja magát, elősegíti
a tanfolyam mielőbbi megszervezését.
Várjuk jelentkezését!

Törlés
Cikkszám: IT-01-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategória:

Leírás

Óraszám:  nap;  tanóra

Minimum létszám:  fő

A képzés nyelve: magyar

Tandíj:  Ft /fő + ÁFA

A képzés rövid leírása:

Ismerd meg az ITIL 4 újdonságait, lehetőségeit, támogató módszertanait és készülj fel a hivatalos Foundation vizsgára a legrövidebb idő alatt!

Az ITIL 3-as verziója közel egy évtizeden keresztül támogatta az IT szolgáltatás menedzsment folyamatok kialakítását, menedzselését és fejlesztését. Az üzleti és az informatikai világ folyamatos és gyors változását lekövetendő jelent meg 2019 februárjában az ITIL új 4-es kiadása, mely kiterjeszti a korábbi verziók képességeit, praktikus és rugalmas alapot biztosítva a szervezeteknek a digitális átalakulás támogatásához. A más területeken már ismerős és sikeres agilis szemléletmód, az üzemeltetés-fejlesztés-üzlet összekapcsolását támogató DevOps elvek az új ITIL 4 keretrendszerbe is szerves integrálásra kerültek.

Az intenzív tanfolyamot azok részére ajánljuk, akik már rendelkeznek korábbi ITIL v3 (esetleg v2) alapismerettel és/vagy ITIL Foundation minősítéssel, és szeretnék frissíteni tudásukat, megismerni a 4-es verzió újdonságait, lehetőségeit, főbb különbségeit a korábbi verziókhoz képest, és szeretnének felkészülni az új ITIL Foundation vizsgára. A tanfolyam ideális tudásalapot ad a 2019 második felében megjelenő középhaladó, haladó és áttérés képzések elvégzése előtt.

Azok részére, akiknek nincs korábbi ITIL előéletük, a 3 napos ITIL 4 Foundation tanfolyamot ajánljuk elvégzésre.

Képzési tematika:

  • Az ITIL®4 újdonságai, főbb változási területek, új funkciók (mi változott az ITILv3-hoz képest)
  • Az Agile, DevOps és Lean integrálódása az ITIL®4 keretrendszerébe
  • A 4. ipari forradalom az ITIL®4 a teljes szolgáltatásra vonatkoztatva
  • A szolgáltatásmenedzsment definíciók bemutatása: a szolgáltatásmenedzsment, az érték, emberek és a szervezet, szolgáltatások és termékek, szolgáltatási kínálat, szolgáltatási kapcsolatmenedzsment, eredmények, költségek, kockázatok, hasznosság és garancia
  • A szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziója: szervezetek és emberek, információ és technológia, partnerek és szállítók, értékfolyamok és folyamatok), a PESTLE elemzés, a 4 dimenzió alkalmazása
    A szolgáltatási értékrendszer (SVS – service value system): a szolgáltatási értékrendszer, lehetőség, igény és érték, számonkérhető irányítás)
  • A 7 ITIL alapelv sajátossága, használata és együttműködése: fókuszálás az értékre; indulj el onnan, ahol vagy; iteratív haladás visszajelzésekkel; együttműködés és láthatóság elősegítése; gondolkodj és dolgozz holisztikusan; törekedj az egyszerűségre és légy gyakorlatias; optimalizálás és automatizálás
  • A szolgáltatási értéklánc: bemenetek, kimenetek és szerepük az értékfolyam támogatásában, a szolgáltatás értéklánc elemei: Tervezés, Fejlesztés, Elköteleződés, Tervezés és bevezetés, Megszerzés / Építés, Teljesítés és Támogatás, értékfolyamok
  • Rendszeres fejlesztés és annak modellje: mi a víziónk?, Hol vagyunk most? Hová akarunk eljutni? Mit kell tennünk hogy eljussunk oda? Cselekedj! Elértük amit szerettünk volna? Hogyan tartsuk meg a lendületünket?
  • Általános (üzleti) menedzsment gyakorlatok bemutatása: az általános menedzsment 14 gyakorlata az értékláncolatok átfogó képességeire összpontosítva
  • Szolgáltatásmenedzsment gyakorlatok bemutatása: a szolgáltatásmenedzsment menedzsment 17 gyakorlata – közös célok, értékláncolatok más megközelítésekben
  • Technikai menedzsment gyakorlatok bemutatása: a technikai menedzsment 3 gyakorlata – a technológia használata és a technológia, mint szolgáltatáskomponens
  • Az ITIL®4 minősítési rendszer felépítése, vizsgainformációk és vizsgafelkészítő

Vizsga:

A tanfolyam segítséget ad az ITIL 4 Foundation vizsgára való felkészülésben is. A vizsga 40 kérdéses teszt, melyen 65%-ot kell teljesíteni. Sikeres vizsgát követően az AXELOS ITIL 4 Foundation minősítése szerezhető meg. A vizsgát hivatalos PeopleCert vizsgaközpontunkban tehető le, kéthetente péntekenként, egyeztetett időpontokban, előzetes jelentkezést követően. A képzés díja a vizsga díját nem tartalmazza.

Belépési feltételek:

Korábbi ITIL Foundation szintű ismeret és tapasztalat informatikai projektekben. Korábbi ITIL Foundation minősítés előny, de nem szükséges. Mivel az ITIL 4 terminológia, a hivatalos anyagok és a vizsga egyelőre angol nyelven érhetők el, alapfokú, dokumentumolvasás szintű angol nyelvtudás javasolt. A tanfolyam magyar nyelven zajlik.

Igazolás: Tanúsítvány

További információk

Indulás

2019.11.07., 2020.01.08., 2020.04.16.